onsdag 4. august 2010

xxxBRODERINGxxxx

Jeg er vist blitt helktet på e-bay igjen.. jeg har i flere år hatt lyst på Max og månen og nå har jeg endelig fått bestilt et og det til langt under halv pris av det de tar i Norge.
Et søtt/morsomt ett fra Janlynn
Og enda ett i den samme serie som Max og Månene, tror disse skal få henge sammen når den tiden kommer.


Og denne BARE måtte jeg ha, 30 norske kr ville de ha for den og da kunne jeg ikke styre meg.
Og siden alle produktene er kjøpt fra samme forhandler så sparte jeg over $12 på disse 4 produktene. Så egentlig er vel boken gratis??





Alle bildene er fra e-bay

1 kommentar:

  1. De to broderiene på sort bakgrunn har jeg også. Eller vel, jeg tror nå jeg har den med kaninen også.

    Ser ut til å være en flott strikkebok det der, med mange spennende mønster på hundeklær. Eller ja, du har vel tenkt å strikke til dine kjære krøllepelser du ;)

    SvarSlett